- Editorial:
- ZAHORI
- Año de edición:
- 2022
- Materia:
- Infantil i juvenil
- ISBN:
- 978-84-18830-12-9
- Páginas:
- 32
- Encuadernación:
- Cartoné
- Ilustración:
- CASALS, JOANA
- NOLLEGIUNo lo tenemos. Lo pedimos. 24/48h
- NOLLEGIU CLOTLo tenemos
- NOLLEGIU PALAFRUGELLLo tenemos
PRIT
UN LLIBRE PER CREAR I EXPERIMENTAR AMB ELS SONS
CUBELLS, CRISTINA
Disponibilidad:
Per als nens, des de ben petits, el so és una cosa fascinant. Forma part de les primeres experiències i els dona molta informació sobre el món que els envolta.
Aquest llibre proposa un exercici original i diferent: més enllà de la lectura i de gaudir de les seves meravelloses il·lustracions, convida els nens a interpretar els sons de les imatges de cada doble pàgina, convertint-les en una partitura gràfica acolorida i intuïtiva.
Un experiment molt creatiu i lúdic amb què els nens seran capaços de construir la banda sonora de les il·lustracions: des del so d'un globus inflant-se fins a la remor d'una tempesta o el guirigall d'una cuina.
Fomenta l'interès en l'escolta i en la interpretació musical d'un nou format de partitura gràfica i intuïtiva.