
- Editorial:
- JOVENTUT
- Año de edición:
- 2023
- ISBN:
- 978-84-261-4860-5
- Páginas:
- 44
- Encuadernación:
- Otros
- Ilustración:
- ASENSIO NAVARRO, ALBERT
- NOLLEGIUNo lo tenemos. Lo pedimos. 24/48h
- NOLLEGIU CLOTLo tenemos
- NOLLEGIU PALAFRUGELLLo tenemos
EN QUÈ SOMIAVA L'OS?
ASENSIO, ALBERT
Disponibilidad:
RECOMANACIÓ NOLLEGIU:
La Susanna diu:
Un homenatge a la poesia i a la imaginació. Amb les seves fantàstiques il.lustracions, Albert Asensio ens regala una història tendra i emocionant. Els paisatges pels quals transiten una nena i un ós mentre busquen la inspiració omplen de llum i de color aquest viatge poètic, artístic i literari.
L'Ona, una tarda qualsevol asseguda en un banc del parc coneix un os. I es fan amics. L'os vol ser poeta, i ella l'ajudarà. Van a la biblioteca, a la llibreria, conversen amb un poeta... però l'os segueix incapaç de fer poemes. En la cerca, a poc a poc s'allunyen de la ciutat i s'endinsen en la natura.
Un llibre bellíssim sobre l'amistat i sobre trobar-se a un mateix. Una veritable joia de l'autor i il·lustrador reusenc Albert Asensio.